BIDDINGHUIZEN, 13 november 2015 – Sinds lange tijd komt er in Walibi Holland een nieuwe achtbaan. De opening van het seizoen belooft een groot spektakel te worden en de nieuwe achtbaan zelf een uniek concept. Om dit te benadrukken gaat Mr. Polska een soundtrack produceren die in alle communicatie rondom de ride gebruikt gaat worden.
Het pretpark richt zich op de doelgroep ‘teenagers & young adults’. In alles wordt met deze nieuwe ride rekening gehouden met de doelgroep. Tot nu toe doet Walibi Holland erg geheimzinnig over de achtbaan en worden er alleen sneak peeks gedeeld op Snapchat, een populair medium onder jongeren. Onder andere door de snaps op snapchat wordt er wild gespeculeerd over hoe de achtbaan er uit komt te zien en welke muziek je zult horen rondom de ride. Bij attracties is het hebben van vette muziek tegenwoordig een must bij deze doelgroep. Reden te meer voor Walibi Holland om een artiest aan te trekken die past bij de doelgroep.
‘De bijzondere aspecten van de ride houden we nog even geheim, maar met Mr. Polska laten we alvast zien anders dan anders om te gaan met de komst van de nieuwe ride. Om de bezoekers iets unieks te laten ervaren, moeten we de werkelijkheid door een andere bril bekijken. Bijzonder wordt het, neem dat maar van me aan…’
Aldus Mascha van Till, directeur Walibi Holland.